Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
    Здрасти колега! Този проблем е малко по-стар от света, за съжаление и няма оправия, или поне аз лично на двата ми бивши 2.0 ТС-а не успях да го оправя. Тук във форума има доста изписано, почистване на дроселната клапа, адаптация, смяна на МПХ, дебитомер, ламбда сонда, тинтири-минтири... нищо не помогна. Разни колеги, които са на всяка манджа мерудия твърдяха, че знаят как се фиксва, но на предложението ми да си платя се покриваха като мишки, на думи са най-отворените, но когато стане въпрос да се докажат срещу не малко заплащане и се покриваха (на един колега даже му предложих 1000 лв. да го оправи, като същевременно да не ми издава как се оправя, нали е ноу-хау, но или са му се видяли малко парите, или и той е от мишоците - не се нае). Има вариант с прекъсване на пин 15 на оборотомера или километража, не помня вече, но това е кофти уъркараунд.
    Oправя се с ремап тоя проблем.
    Моята е ремапната, който не вярва може да дойде да види дали клати обороти, в движение, на място, или когато и да е. Никога.
    156 2.0TS

    Comment


    • #17
      Сигурно има някаква връзка,защото моята също е ремапната,имам я от 11 години,и никога съм нямал проблем с оборотите.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Не е нужно да сменяш целия дросел. Можеш да смениш само машинката с читава втора употреба.

        След това пак трябва адаптация.
        Утре ще пробвам със смяна на машинката и ще пиша какво е станало

        ---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:56 ----------

        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
        Oправя се с ремап тоя проблем.
        Моята е ремапната, който не вярва може да дойде да види дали клати обороти, в движение, на място, или когато и да е. Никога.
        Къде могат да направят същото и с моята

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Алфа4939 Покажи съобщение
          Утре ще пробвам със смяна на машинката и ще пиша какво е станало

          ---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:56 ----------



          Къде могат да направят същото и с моята
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31010

          http://www.oemotorsport.com
          156 2.0TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            От опит ти казвам, че съм сменил всичко, което можеш да се сетиш, с изключение на ЕКУ-то и централата на АБС - МПХ с последваща адаптация, почистване на дроселна клапа и адаптация, ламбда-сонда, дебитомер, свещи, клапан за картерните газове, нещата които биха могли да имат връзка с този проблем не са чак толкова много. Даже преди да резна 15-ти пин смених скоростомера с друг, от неклатеща Алфа и отново клатеше, значи проблемът не е в скоростомера. Намери от някъде едно ЕКУ и пробвай, може и да стане фокуса с оборотите. А защо не и АБС-модул, той "взима" информация за скоростта от датчиците.
            Целия проблем беше в някакво оголено кабелче което е бъгвало цялата работа

            Comment


            • #21
              И къде е било това 'оголено' кабелче? Ако това са ти обяснили в сервиза, ги отсвирвай. Все пак, дано са ти оправили колата.

              Comment


              • #22
                Тоя проблем се оправя просто като се смени едно клапанче и една пружинка при условие, че не е пипан винта за дросела и всичко друго е в ред

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Тоя проблем се оправя просто като се смени едно клапанче и една пружинка при условие, че не е пипан винта за дросела и всичко друго е в ред
                  Не се оправя с клапанченцето и пружинчицата, пробвано е.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                    Не се оправя с клапанченцето и пружинчицата, пробвано е.
                    При мен на 3 коли стана

                    Comment

                    Working...
                    X